söndag 22 februari 2009

Garntokig

Som en hyllning till världens bästa blognamn, HAR DU NU KØBT GARN IGEN, vill jag visa er mitt senaste tröstköp från förra veckan. Jag satt här en dag, efter att ha haft en hård morgon, och tyckte synd om mig själv och oooops; Colinette Jitterbug i färgen Ginger Wasabi Squeeze samt ett reanystan rosa mohair :-D


Sockgarnet ska bli Hourglass tror jag, och det rosa kanske blir en fin kant? :-)



Och apropå underbara garn; det är så fantastiskt ljuvligt att sticka i sitt egetspunna garn!!! Vilket lyster! Vilken kärlek! Visst gör sig garnet bra i Candle Flame Shawl?



/J




5 kommentarer:

Emma sa...

Det gör sig underbart! Gudars vad snyggt det blir!

Mot nya tider sa...

Ja kan bara hålla med, urläckert!

Carolina sa...

Sjalen ser ut att bli jättefin! Förstår att det är kul att sticka i eget garn, undrar om jag någonsin får uppleva det ;)

Anna sa...

Men du, så grrrym sjalen bli!Nästan att man blir tårögd. Vilka lyxiga garnköp dessutom! Det där sockgarnet är härligt!

miastick sa...

Det där sockgarnet i den där färgen... jag vill ha! Och att det heter Wasabi också. Hurra! Finns det att köpa i Gbg eller har du handlat i ngn nätbutik?