lördag 7 februari 2009

Utmanande

Jag har blivit utmanad av medea och antagit utmaningen. Jag tyckte det var kul, och det låg ingen skämmig bild på platsen ;-) Utmaningen lyder;

* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanad





(det är nummer tre just kommen till världen)

Jag vill gärna utmana följande bloggare;

Mot nya tider

Get Lucky! designs

Lady Jen


Ateljé Honungsboden


Emmagjort

samt

Kamilla stickar

2 kommentarer:

Mot nya tider sa...

Jag har antagit den :) Men du när jag länkar vidare får jag bara upp hela adressen, hur gjorde du för att bara få dit "bloggnamnet" ?

Mot nya tider sa...

Glömde säga att bilden är underbar, kan nästan höra "gråtskriket" :)