lördag 9 maj 2009

Min vinst har kommit!



Har ni någonsin sett några vackrare grytlappar än dessa? De harså fina färgval och känns supersköna i handen. TACK Anne för de fantastiska grytlapparna! De gjorde mig verkligen glad!!! De är såååååååååå fina! Det blir bästa platsen i köket för dom! Och ja, jag lagar mat :-D


Och så vänder man på dem och oops! Ett annat mönster och andra färger :-)




Jag ser oxå att Anne har gett mig fina komplimanger på sin blogg, det är så härligt att få ifrån en person som själv håller på och gör så fina saker. Precis som så många av mina besökare här! NI är så inspirerande alla!!

Jag hade sagt att jag skulle ha tävling vid 20 000 besökare tror jag, men lyckades inte med det. Jag har bestämt mig för att ha tävling när jag har något fint att lotta ut helt enkelt :-)

/J

6 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen fina grytlappar.

(Gillar ditt stickade självporträtt i form av docka också!)

ANNEPÅLANDET sa...

Fint at de falt i smak. Du brenner deg i hvert fall ikke på fingrene med disse, og det er jo viktig - jeg har hatt sånne i 20 år og aldri brent meg (har fornyet noen ganger da). Ha en fin helg!

Helena sa...

Shit pomfritt så snygga! Lyckliga dig för den vinsten!

miastick sa...

Jag såg grytlapparna på Annes blogg igår, förstod inte att de var tvåsidiga. De är verkligen jättesnygga, lyllos dig!

med nål och tråd sa...

Grymt snygga!! Sån lycka.

Kristina sa...

Grattis till fin vinst! Typisk grytlappsvariant när jag jobbade i grundskolan på 70-talet. Jättesnygga och väldigt bra!