lördag 13 september 2008

Raggar kursare

Tack vare PetraO fick jag reda på att två spinnerskor skulle sitta på 2knit och spinna idag under Olskrokstorgets 25-årsjubileum. Och där satt mycket riktigt två trevliga damer och hipp happ så hade jag blivit bokad på en 3-timmars spinningkurs näst-nästa helg.

MEN...

Vi är bara tre som hittils anmält oss och det behövs minst fyra, alltså gör jag ett raggningsförsök här: Äre nån som ska me eller? :-)

Läs om workshopen här

För övrigt har jag nu low-carbat i sex dar, tröttheten börjar ge med sig, huvudvärken har dragit för längesen och jag känner mig.....VACKER :-)

Trevlig helg

/J

5 kommentarer:

PetraO sa...

Jag hade annars hoppats att det inte skulle bli fler anmälda så att de sköt fram det ett par helger eftersom jag jobbar den lördagen... Men, men, du får väl dela med dig av kunskaperna till mig! Jag har suttit framför youtube och försökt spinna idag men det går inte som jag vill!

Mot nya tider sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mot nya tider sa...

När jag läser står det att slända ingår, får man låna den eller får man den tro?? Är det en dum fråga... man kanske aldrig får sådant??? Men om det nu är så att man får ta med den hem så vill jag vara den som följer med då känns det som jag får valuta för pengarna..eller det kanske man får ändå... men när du har tid så slå mig en signal under dagen!

Janette Millbom sa...

nej men petra va synd! jag var så glad att det var en barnfri helg så jag kunde gå... jag får väl ta't på kvarten annars ;-) eller så kanske du ska ha tag i anna?

anna h, jag ringer dig :-)

Anna sa...

Så roligt att du ska på kurs! Synd att vi missade varandra på 2knit igår, jag var där och kollade in spinnrockarna och överröste dem med frågor. Planerar att köpa en sådan och inte blev lusten mindre av att kolla in dem!