fredag 27 juni 2008

PIF

Jag har beslutat att gå med i PIF - Pay It Forward. Jag blir en av Frisky Frogs, som är en av tre från någon annan bloggare osv. Så här funkar det:

Signa upp hos mig så får du en gåva som jag tillverkat själv i förhoppning om att det ska passa dig. Skicka detta vidare genom att i din egen blog göra detsamma till tre andra. Jag tar alltså de tre första som anmäler sig här, och de tre i sin tur.

Detta är tydligen inspirerat av filmen Pay It Forward, en himla bra film förövrigt, och eftersom jag gillar att ge och tycker det är så det ska fungera i livet, eller ja, kanske mer att man ger INNAN man får ;-), så hakar jag på!

Kom igen nu, anmäl er!

/Janette

2 kommentarer:

Mot nya tider sa...

Hur signar jag upp mig.. gu så kul!!!!

Efwa - Medea sa...

Jo, jag vill såklart!! Fyll gärna i min som jag har i min syblogg!! Frisky Frog är där också ;)
Ma fille et moi

Du undrade om vegetarisk LCHF. Kolla i Raringens LCHF-blogg får du se!
Äter du Quorn och mjölkprodukter tror jag kanske att det kan funka annars är det nog jobbigt... Jag ska skriva mer om mitt LCHf-ätande i min blogg. Välkommen tillbaka!!