tisdag 24 juni 2008

Mera stickmarkörer!

Jag hann klart! Min första test. Satt nu på kvällen igår och idag när alla tre barnen lagt sig och knåpade ihop några, jag tänkte försöka sälja på Hantverksmässan i Brunskog. Min kära mor ställer ut och tar min lilla 'madrassbit' med sig. Jag vet inte om det är klokt, jag bara tyckte det var roligt :-) Ingen av markörerna blev så vackra som mina första, men så var inte pärlorna lika dyra heller ;-)

De blå längst ned ville inte låta sig fotograferas, de har någon slags flouriserande glans där, och närbilderna blev kass, de kommer sen på ravelry kanske... Försök att ignorera mitt logo-försök, jag ville mest att folk inte skulle tro de var billigt köpta från Thailand, men med den loggan kanske jag fick motsatt effekt *skrattar*

5 kommentarer:

frisky frog sa...

Klart du ska sälja! Då kan ju andra också njuta av dina fina markörer.

Honungsboden sa...

Tjusiga markörer kompis!
Har du tagit del av diskussionerna om rester i skolan. Anna Kim är frustrerad och många med henne!

Eva i Halmstad sa...

Tycker att dina markörer ser jättebra ut.
De är skoj när man kan få gå på lite stickcafe, man mår så gott efteråt.
Må så gott på dej.
Eva.

frisky frog sa...

Ang. PIF: Susanna som jag har anmält mig hos ska leverera inom 365 dagar, men jag tänkte vara snabbar. Har en viss förmåga att "förtränga" saker om det går för lång tid... om du bestämmer dig för att vara med så maila din adress till guslecar@student.gu.se så kommer något så småningom.

Anna sa...

Det är härligt med fins markörer och shit i havet, har du 5 (!!!!!!!!!) syrror!?!!!!? Jag hade drunknat i halsband om jag hade haft fem som min. Men de andra hade kanske varit bra på annat och det låter underbart med så många. Jag har fem kids (2 egna, 3 bonusar) och det är mysigt när allt fungerar! Önskar att någon ska vilja lära sig "mitt" område... Tur att du har din morsa och mormor att dela pysslet med, det är härligt (tänker åter på vridna maskor, ha ha!). Är såååå glad att min syrra är igång med sitt. Vi har också gemensamt sommarställe och sitter där och vältrar oss i våra hobbysar (sjyst svengelska...) Jag fick mig ett gott garv åt ditt inlägg om GREJEN!!!!!!!! Ännu finns inte Lornas hos Deisy, kanske kommer in lagom tills ditt köpstopp är över...