måndag 25 augusti 2008

Utmanad

av Kamilla

Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG LISTA:

(imorgon då, nu är klockan för mycket)

# städa
# förhoppningsvis åka med lille till dagis så jag kan få städat
# träffa en vän jag inte sett på läänge
# röja här hemma
# fylla i försäkringskassan-bajs-blankett

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Körde spårvagn och stickade på ändstationerna

Ställen jag bott på?

Västra Frölunda
Göteborg
Mölndahl
Orust
Högsbohöjd

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

# anlita städhjälp
# ägna pengar och energi åt en bättre värld för människor och djur (jag tror att med så mycket pengar måste man fylla livet med meningsfulla saker för att inte bli totalt knasig)
# köpa GARN :-P
# ha semester då och då
# anlita kock och personlig tränare

Jag skickar utmaningen vidare till vem som helst som vill och vågar anta den :-)

Inga kommentarer: