torsdag 16 juli 2009

Todiloo


Nu är jag tillbaka!

Jag kom i tisdags och visst blev det lite bloggläsande igår, men inga inlägg för jag måste skynda mig att göra klart de här;











Nu far de till Värmland och Gammalvala och hoppas på nya hem.

---------------------------

Tyskland var intensivt och jag vet inte riktigt om jag själv var där, förutom som barnvakt då ;-) Men en solskenstrimma letade sig allt fram! Min svärmors väninna hade massa wolle hemma som hon inte använde :-) Högen benämnes härmed Carin-högen, och därur har jag redan massa ideer på vad jag kan göra :-P



Åh va de e GÖTT att va hemma! Semesterstickningarna bloggar jag senare!

/Janette

P.S. Det pågår en hemlig tävling här på bloggen. Var uppmärksam ;-) D.S

3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

De var fina, ser ut som godis:)

Tupperwareskål?

Anna sa...

Välkommen hem!
Vilken härlig hög!
(hittills 5 st, på två av dem samma).

Janette Millbom sa...

Visst är det tupperware monika! den gamla fina sorten från 60-talet eller när det var!

Anna, det verkar som om du har vunnit :-)