torsdag 2 juli 2009

Farväl bloggvärlden


Snart far vi till Tyskland i en och en halv vecka (jag kommer sakna bloggandet, var snälla och blogga inget spännande under tiden ;-) Jag har två bra bilprojekt; Dels ska jag sticka klart Buttercupen, dels ska jag starta en Coachella. Dessa stickningar är även bra när man ska passa på ungarna men ändå kan sticka samtidigt. Eller när man måste vara social men ändå vill sticka ;-) Men får jag en stund över för koncentrerad spetsstickning och diagram, vill jag starta en spetssjal med!

Glad semesterstickning!!

10 kommentarer:

Pernilla sa...

Ha en skön semester!

Annika Odelstav sa...

Jisses, du skrämde mig med den rubriken! Jag gillar din blogg, läser alltid och vill fortsätta läsa! Men semester är inte fel, ha det trevligt!

frisky frog sa...

Oj, precis som Annika trodde jag att du skulle sluta blogga. Vilken tur för oss att du bara ska på semester. Själv åker jag mot Ladenburg i kväll för att tillbringa helgen vid brottarmattorna...
/Ha en skön ledighet!

Efwa - Medea sa...

Vilken tur att det bara blir lite paus. Hoppas du får mycket sticktid.
Ha en skön semester!!

ida sa...

ha en skön semester!

Kristina sa...

Jag blev lite rädd först, men insåg snart att en sådan inbiten bloggare bara skulle på semester. Lycka till med resan och stickningarna!

Marie sa...

Ha en toppensemester :-)

Åsa sa...

Ha det gôtt!
Och kör försiktigt - om ni tar bilen det vill säga...
Stor kram från Åsa

Annabell sa...

Ha en trevlig semester och lycka till med stickandet!

Monica Hansen sa...

Härligt att ut och resa, och Tyskland är så trevligt, ha en underbar semester:)