fredag 3 juli 2009

På återseende, bloggvärlden

Ledsen att jag skrämde några där! Och tack för alla fina semesterönskningar! Innan jag far måste jag ju visa er mina semesterstickningar;

Coachellan




Jag stod faktiskt och lurade på marinblått (tro det eller ej har jag börjat ändra mig faktiskt :-O Jag har insett att marinblått, eller kanske mer mörkblått, verkligen är smickrande för mitt ansikte och mina färger :-D) men sen trillade jag ändå dit på petroleum som ni ser ;-)

Swallotail



I mina beräkningar ska den här härvan räcka för en spetssjal, om jag stickar på 3,5.

Och sen har jag ju Buttercupen :-)


Ha det bra nu alla!!

4 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Underbar blå färg på Muskat!

Efwa - Medea sa...

Muskat är mer än ljuvligt att sticka av. Men alldeles för varmt att ha på sig när det är så här varmt. =) ha en skön semester!!

Knitarina sa...

Har inte stickat i Muskat förut, men 19 kr nystanet mer eller mindre tvingade på mig ett antal hallonröda nystan...
Ser fram emot att höra om dina spetsbravader. För mig räckte det med en Swallowtail, sen var jag förlorad. Har blivit suverän på att motivera för mig själv (och i den mån det behövs även för andra)varför jag behöver ännu en skir sjal och varför ytterligare en härlig spetssjalhärva ska få följa med hem..!

Tusse Fox sa...

Den turkosblå är helt underbar!
Blir det medelhavssemester???