söndag 21 december 2008

Pink cowls + möbuis

Jag fick släpat ut mina skolkompisar i fredags och fotat två cowls, svärmors julklapp och Warming Erika nedan (tack andra erica för namnförslag). Vi lyckades fånga dagens enda timme sol ute på parkeringen ;-)

Vilken cowl blev snyggast då? Den avsedda, Ridged Lace Cowl;




Eller den gjord på nystanet som blev över i fether&fan pattern?



Jag kan heller inte låta bli att gilla den här bilden på mig själv, jag ser så härligt nördig ut i svärmors julklapp, möbius och handledsvärmare i Drops Inka.


5 kommentarer:

anna kim sa...

God Jul på dig! Hoppas du kan stressa ner och få lite julledigt.

Kram

Efwa - Medea sa...

Båda är ju superfina men ett snäpp vassare är Ridged Lace Cowl tycker jag. ;)
Tänk på att julmat är perfekt LCHF-mat =)

Amanda sa...

Vad fina bilderna blev, särskilt den på dig Janette! De färgerna passar verkligen dig och med det rödbruna i bakgrunden förhöjer värmen i bilden. God jul! Kram

Janette Millbom sa...

anna kim:tack detsamma! :-)

Medea: ååååååkej :-)

Amanda: vad du är söt! :-)

/J

Åsa sa...

Alla är fina!
God Jul till er allihop och stooor kram!