söndag 21 december 2008

Pink cowls + möbuis

Jag fick släpat ut mina skolkompisar i fredags och fotat två cowls, svärmors julklapp och Warming Erika nedan (tack andra erica för namnförslag). Vi lyckades fånga dagens enda timme sol ute på parkeringen ;-)

Vilken cowl blev snyggast då? Den avsedda, Ridged Lace Cowl;




Eller den gjord på nystanet som blev över i fether&fan pattern?



Jag kan heller inte låta bli att gilla den här bilden på mig själv, jag ser så härligt nördig ut i svärmors julklapp, möbius och handledsvärmare i Drops Inka.


5 kommentarer:

anna kim sa...

God Jul på dig! Hoppas du kan stressa ner och få lite julledigt.

Kram

Medea sa...

Båda är ju superfina men ett snäpp vassare är Ridged Lace Cowl tycker jag. ;)
Tänk på att julmat är perfekt LCHF-mat =)

Amanda sa...

Vad fina bilderna blev, särskilt den på dig Janette! De färgerna passar verkligen dig och med det rödbruna i bakgrunden förhöjer värmen i bilden. God jul! Kram

Janette sa...

anna kim:tack detsamma! :-)

Medea: ååååååkej :-)

Amanda: vad du är söt! :-)

/J

Åsa sa...

Alla är fina!
God Jul till er allihop och stooor kram!