onsdag 17 december 2008

Jag har mycket att berätta

...men det känns fjantigt utan bilder!

Jag vägrar ta fula blixtbilder på mina senaste stickprojekt. Det gör dem inte rättvisa helt enkelt. Den lilla stunden ljus vi har, ja, då är jag fullt upptagen med studierna. Imorgon tar jag helt enkelt med kameran till skolan och gör ett nytt försök.

Jag skulle oxå bloggat min konsthantverksvecka hos förgyllaren. Jag hade tagit steg-för-steg-bilder på min förgyllda spegel. Tyvärr råkade jag schabbla bort bilderna i datorn på något vis...

Sen ville jag blogga om förra veckans gåvor och uppmuntran från vänner som genom att visa att de bryr sig om mig verkligen fyller på min kanna med energi att fortsätta kämpa. Tack för meditationsskiva, stöd, hjälp, omtanke och från anna kom oxå ett vackert virkfodral! Tack!

Idag hade jag ett mycket givande möte med Ingrid inför min kommande sländtillverkning. Jag dreglar fortfarande över allt vackert jag såg ;-)

1 kommentar:

Anna sa...

Men shit så smart att du träffade just Ingrid och så grymt kul att höra att det är sländtillverkning på G! Woo Hoodeliho, då vill jag se gaffelvirkningsgafflarna samtidigt när du är klar, jag har ju de kvar att kolla in!