onsdag 23 september 2009

Sjalmöte

(jag kan ju alltid mobilblogga...)



Vad tror ni om Ishbel möter Gail (aka nightsongs)? Jag bara älskar min Ishbel, framför allt för att den är lång i övre kanten med sina omslag på varje varv. Jag har lagt upp till en röd i vackraste växtfärgade garnet ("kettle dyed" natural colour ;-) men jag vill variera spetsmönstret lite. Vad tror ni om att merga det med Gailen? Lite matte och så, men visst måste det gå?

EDIT: Med sådana bilder vette fan om det är värt att mobilblogga ;-)

3 kommentarer:

Evas Passion sa...

nyborjare som jag ar sa forstar jag inget.....du pratar om garntyper?
ha det sa bra idag!

eva

Janette Millbom sa...

nää, jag pratar om sjaltyper :-) Garnet är samma...

Ha det bra själv :-)

Karin sa...

Japp, jag tror att det kan bli jättesnyggt! :-) Ishbel är så härlig, men Gail har ett vackrare spetsmönster tycker jag! Ska bli spännande att följa hur det går!