onsdag 9 september 2009

Woodiloodi

Bildfri uppdatering idag!

Så här ligger sticket till;

Clessidrorna går långsamt framåt och min plan är att färdigställa dom ganska snart.

Homeless Ishbel fick bli upprepad pga av garnbrist och istället började jag på en variant man kan sticka tills garnet är slut. Tipstack till Anna och Petra (som båda just stickat samma). Homeless leaves är född!

Sen blev jag så sugen på en liten mini-sweater á la Betty så den har jag oxå lagt upp för. Roman stripe pattern är jättemysigt att sticka!

Bilder kommer!

Avslutningsvis en kommentar från en härlig busschaffis på vår ändhållplats. Ni kan ju gissa vad jag gör sittandes på bänken när han kommer förbi och säger på skön invandrarsvenska; - Förbereder för vinter eller?

:-)

Ha de gött nu åker jag till värmland några dar!

2 kommentarer:

Evas Passion sa...

Vad duktig du ar!!!!Kul med buss chaufforen;-)

Toril sa...

Underbar kommentar från busschaffis:) må gott!