söndag 13 september 2009

Tillbaks


Nu är jag tillbaka från Värmland. Fem härliga dagar med enbart promenader, plugg och STICKNING :-D Shit pommes frites vad man kan sticka när man inte har ett gäng ungar och hemmets alla behov hängandes!!

Jag har;


# Gjort klart alla delarna till min Pale Betty Blue, nu ska den blockas och monteras

# Stickat klart min Clessidras med mer eller mindre missöden

# Kommit nästan ända fram på Cascading Leaves. Och när vi är på det ämnet, mamsen som stickar gärna och fort, snegla lite på beskrivningen och kastade ihop den här i en handvändning :-D Snajsigt va?



3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Grymmm mamma:) Välkommen hem!

Anna sa...

Härligt att du haft det så bra! Säger också välkommen hem!

Evas Passion sa...

harligt!jag far inget klart istallet..borde kanske resa ivag jag oxa....