tisdag 11 augusti 2009

Coachella

Ni måste tro jag är galen så många FO's som kommer nu. Men så är det ju naturligtvis inte. (Bara ibland) Jag är inne i en avslutande fas bara, och har inte fått bloggat mina alster under sommaren. Så här kommer Coachellan, i vackraste blå muskat. Varför solglasögon då? Jo, kolla in mönstret ;-)








Rolig och snabb att sticka! Perfekt bilstickning. Jag stickade den på vår resa till tyskland i sommar. Sommaren lider dock mot sitt slut så den får kanske värma garderoben ett år till ;-)

12 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Den blev jättesnygg och den blå färgen är helt rätt på dig, och solglasögonen såklart:)

Häftigt mönster!

Mot nya tider sa...

ÅÅÅ, loki loki, vad du är fligtig. Men kul med lite som händer i blogg världen. Så tjusig den var!

ANNEPÅLANDET sa...

Så kule bilder! Og så fargerik du er - masse fine farger på bloggen din i det siste! Coachellaen sitter jo perfekt på deg.

Honungsboden sa...

Supersnygg! Inte visste jag att du klädde så bra i blått. Petroleum brukar ju annars vara din färg. Det verkar verkligen som om du är på G nu vännen!

Karin sa...

Hej på dig!
Jag har börjat sticka en coachella!! Har inte stickat på så där 15 år. Det blir ojämnt och liksom lite spretigt, men jag är STOLT ändå.
Du är såå fin och färgen är underbar - märkligt nog är min i liknande färg.
Vi ses.
Glada hälsningar
OOPS-Karin

Sillen stickar sa...

Yeah! Skitsnygg! Gillar verkligen din chicka look med väska och brillor- Jag blir grymt sugen på en sticka en till mig...jag har ju till och med garn. Hur gjorde när du stickade med ett tunnare garn?
hej f mej
Cilla

Sillen stickar sa...

och halsband +tofflor

Dödergök sa...

Sicken cool outfit! Jag skulle se galen ut i den där toppen men du är jättefin. Sofistikerad på något sätt.

Emma sa...

Ursnyggt! *busvisslar*

ma sa...

Urläcker topp!

Anna sa...

Bääääjby, så ursnygg du är!

Johanna K sa...

Så himla snygg!!