tisdag 15 juni 2010

Hermafroditen Kim

1. Malla och klipp





2. Fäll in öron






3. Nåla och sy






4. Klipp bort sömnsmånen





5. Vräng





6. Stoppa





7. Sy igen





8. Dekorera





9. Ge bort




Kim kom till ur ett behov av att få ett objekt för fotografering till instruktioner jag håller på att göra för slöjdverksamheten. Jag tog en gammal loppis-gardin och lite annat skräp och snajsade till den, som ni ser. Den stolte ägaren döpte den till Kim eftersom det passar både kille och tjej och den var liksom både och. Kim bor nu i den stolta ägarens säng.

6 kommentarer:

miastick sa...

Å vad fin! Både sonen och Kim :)

aafke7 sa...

It's a cute and pretty ... mouse? :)

Tina sa...

Ett inspirerande recept för lekfullhet... Jag ska visa ditt inlägg för dottern, som fått sydille.

Renée sa...

Det liksom va lite 70-tal över det hela tyckte jag, cool som bara den!

Tyg och otyg sa...

Skulle kunna vara kompis till Erna, tror jag bestämt. :) Mycket söt!

Hello sa...

Härlig! Och snygg instruktion!