torsdag 21 januari 2010

Geranio Limon

.





Citron är det nya svarta


.

7 kommentarer:

Kristina sa...

Hej Jeanette! Underbar färg på garnet! men det var främst ett meddelande som jag ville ha fram. Jag skickade ett PIM igår, men då släcktes programmet för GUL ner, sen glömde jag att återkomma. Jag är på Klangis imorgon förmiddag!
Hälsningar
Kristina

SF sa...

Det ser verkligen läckert ut. Kanske en blodapelsin :)...

Efwa - Medea sa...

Wow, vilken läcker!!

miastick sa...

:) indeed!

Hello sa...

Du har nåt att hämta på min blogg!

ANNEPÅLANDET sa...

Utrolig flott farge! Jeg strikker også en Citron - snart ferdig. Det blir utrolig mange masker på slutten... Men fint blir det jo :D

Clara sa...

Haha, jag ska snart sticka en... man måste ju ha det nya svarta!

Mad Men går på kanal 9, nu är de redan inne på tredje säsongen. Men jag kan varmt rekommendera den!