fredag 12 augusti 2011

Allting har en ände...


...utom jordgubben, den har två :-P


Jag vill med detta inlägg tacka för sommaren som gått. På måndag börjar en ny termin av, ett visserligen, underbart arbete. Men det brukar även betyda mindre tid för handarbetande. Men nog kommer jag hålla igång!

Jag vill också tacka för alla era fina kommentarer. Det är så roligt att någon annan kan uppskatta/inspireras av mitt handarbetande, precis som jag inspireras av bloggvärldens. Jag önskar er en fantastisk höst! Själv får jag dubbel energi bara jag ser den japanska lönnen nu, i kombination med blå himmel är den otroligt inspirerande, och kommer en dag bli något stickat av mig :)

1 kommentar:

Zoo keeper sa...

Vilket cool gubbe! Ser fram emot att se vad du hinner med att blogga om för fint i höst! :-))))