lördag 3 oktober 2009

Burn Baby Burn

...WHOOHOOO jag ska få dansa disco!! Precis den glädjefulla stickningen jag behövde nu! Tack Lisa :-)



So you think you can knit

EDIT: lägger in texten från Lisa här, så jag lättare kan hitta de utmanande orden :-)


Din utmaning blir att dansa DISCO!
Vad svårt det är att utmana någon man känner lite, och vars stickning
man redan beundrar! Du behärskar ju redan så mycket, så hur utmanar
man det? Så du är en av de jag har sparat på i hopp om ett infall som
fick mig att känna att ”Det HÄR ska jag utmana Janette med”… Idag föll
det på plats. Och du kanske kommer att hata mig en liten stund, men
försök tänka om och se en ny chans att visa vem DU är – men den här
gången i nya, oväntade garnval, färger… och glitter? För om någon kan
göra åttiotalet nutida igen, så måste det vara någon som du, som redan
vågar använda Färger med stort F, och som redan har en träffsäker och
medveten stil. Stort eller litet projekt bestämmer du själv, men jag
ser verkligen fram emot att se dig i en glittrande utmaning!

1 kommentar:

avstånd sa...

Ska inte du gå broderi-kursen? När får man se broderier på bloggen?