torsdag 19 mars 2009

Min Bästaste Födelsedag




Födelsedagsbrickan i morgonsolen. Ni skulle sett raden av underbara familjemedlemmar som sjöng och hjälpte mig packa upp paketen...

(solen skiner 9 ggr av 10 den 19 mars har jag kommit på :-)



2-åringen hjälpte mig öppna paketen och JISSES vilken fröjd! Jag hade kanske väntat mig EN sak från önskelistan, men FYRA? :-D




Shakti spikmatta ligger Svensk Slöjdkonst, Nicki Epsteins Crocheted Flowers, Stickat och Virkat - vintage på svenska och en gammal favoritfilm från 1994 (då jag var 21 år ung :-O) Priscilla - öknens drottning.


Och ett halsband från svärmor som var lika lätt att plåta som en mössa ;-)



Ha en underbar dag! Jag vet att jag ska ha en iaf ;-)

14 kommentarer:

Emma sa...

Grattis! Hoppas att dagen fortsätter i samma goda stil! Vilka presenter liksom. Ha en härlig dag!

Mars är lätt den bästa månaden att fylla år i. ;)

Helena sa...

Stort grattis på din dag! Hoppas att du kommer njuta lika mycket som jag gör på spikmattan.

PetraO sa...

Grattis på födelsedan! Vilka härliga paket du fick.

Anna sa...

Grattis baby!

ma sa...

Grattis! Spikmatta är jag nyfiken på, berätta gärna hur den fungerar.

Åsa sa...

Stort grattis! (igen)

Jag är så nyfiken på Shakti-mattan.
Du får berätta sen om den funkar och på vad.
Vilket härligt väder du har idag på din dag!
Kram!

Anonym sa...

Grattis!!! Hoppas du får en underbart härlig födelsedag! Kul att du fått mer än en sak på önskelistan.. det var inte illa!!! KRAMAR Anneli

Stina sa...

GRATTIS!! vilka fiina presenter! hoppas resten av dagen blir lika underbar!

ANNEPÅLANDET sa...

Neimen hipp hurra, har du bursdag - GRATULERER!!! Da er du også fisk, det er best!

Ser rundt omkring på svenske blogger at spikermatte er veldig populært - er det for å sette fart i blodomløpet? Få opp energien? Eller hva? Blir spennende å se hva som skjer nå!

Ha en fortsatt flott bursdag! (Og ingen ting er som kake til frokost...!!!)

Honungsboden sa...

Gratulerar! Vi saknar dig här i skolan idag, men jag antar att du har något bättre för dig! Det ligger ett litet, litet paket på din bänk som du kan kika på i morgon! Kram på dig!

Textil stil sa...

Finfina presenter! Grattis och njut av din dag!

anna kim sa...

Grattis! Vilka fina presenter att njuta av!

Anonym sa...

Grattis i efterskott, vilka härliga presenter du fick!

Kristina sa...

Grattis i efterskott! Så många fina presenter! Galore!